Ezgix Kızlar son reglim 24 şubat dün gebe olduğumu öğrendim kanda 122 görünüyor doktor yeni bir gebelik yada dış gebelik de olabilir dedi sevinemedim bile gebe olduğuma aynı durumu yaşayan var mı 😭
Islim123 Ezgix önemli olan değer değil değerin iki günde en az yüzde 60 artması gev yumurtlamış olabilir kan testini yenileyin