Bademgzlm u
Bademgzlm kesinlikle katılıyorum şeker hastalığını benden iyi kimse bilemez sanırım anne tarafımın hepsinde var,babamda da var.teyzem,kuzenim kaç kere komaya girdi zor hayata döndüler.bir kuzenim de doğuştan şeker hastası doğduğundan beri insülin kullanıyor bebeği olmuyor o yüzden.ben de kendimden şüpheleniyorum yaptırmak istiyorum yaptıracağım da keşke ilk haftalar yaptırsaydım çünkü risk altındayız genetik taşımalığı olanlar.nedense millet olarak diyabeti basite indirgiyoruz ya düşük yapınca ya da kör olunca anlıyoruz hastalık olduğunu.