Marshmallow Canım bende yarın 18 haftalık oluyorum yolun başında sayılırım bazı şeyleri polikinlikte yaptırıyorum daha kolay oluyor yakın olduğu için ama detaylı için sanırım zübeydeye gideceğim GATA da oraya yönlendiriyormuş zaten detaylı için bakalım 🤔