Cerenn06 canım bende zübeyde için cok cok ön yargılıyom baska alternatifim kalmadıgı için gittim ama 20 kişi toplasan yoktu cok rahat işimi hallettim doktorlarında ısrarla oraya göndermesinde vardır bildikleri dedim cunku en nihayetinde alanında uzmanları oldugu sadece kadın hastalıkşarı ve dogum hastanesi ama bir an önce kendı hastanemıze donerız inşallah