Nurtentahadikilikaya Merhaba kizlar 7+2 haftalık hamileyim ve yaklaşık 3 haftadir şeker kan testi yaptirdim ve 2 haftadir 3 kez günde insülin oluyorum böyle bi sorunum yoktu bu gebeligimde oldu malesef sizler nasilsinız varmi benim gibi olan
yagmur91 Nurtentahadikilikaya test öncesinde birşey hissetmişmiydin ? Geçmiş olsun. Sağlıklı olsun bebeklerimiz gerisi kolay🙏
Nurtentahadikilikaya Teşekkür ederim kizlar daha önce yoktu hamile olduğumu öğrendiğimde aclık şekerim 148 cıktı 1 hafta dahile kontrol etti sonra insülin verdi aclık 130 larda tokluk 140 150 180 deisiyo