Kzlar 32 haftayız nst bağladı kasılma var dedi karnımda zaten ağrı oluyordu öne doğru bebek toplanıyordu nstde de gözüktü doktor magnezyum yazdı 3,4 gün kontrol et kendini devam ederse durma gel tekrar bakıcaz Erken doğum belirtilirdi riskli dedi bi sıkıntı olmazsa zaten 15 gün sonra gidicem Aksatma bunları dedi. AYNI OLUPTA DÜZELEN VARMI YA DAAHA ÇOK ERKENNNNN