Kızlar babamız Eylül ismini çok istiyor çok kibar diyor evet bende hemfikirim fakat artık çok yaygın Eylül o sebepten de kararsız kaldım duru ve alya da çok yakın geliyor bana lütfen oy verir misiniz fikrilerinize ihtiyacım var iki isim bile düşünebilirim uyumlu olsun yeter ki