Arkadaşlar merhaba. Ben 24+1 günlük hamileyim.
21+4 ’te açılmam olduğu için serklaj uygulandi. Hemde 10mm in altına düşmüştü.
Geçen hafta kontrolüm vardı 30 mm e çıkmış. Fakat riskim hala devam ediyor. Bebiş arada aşağıya çok fazla baskı yapıyor buda benu çok korkutuyor. Doktorum yatmam gerektigininsadece tuvalet ve yemek için kalkmam gerektiğini soyledi. Ama ilk aşamanız 30. Haftayi atlamatmak. Bakalım zaman ne göstercek. Başında böyle geçen bir olay geven var mı? Icimi rahatlatabilecek biri. 😔