Sinem053232 Kızlar 25 haftalık geneyim ve bebek hareketten çok kasiklarimda kasılıp ağrı yapıyor bana yaşayan varmı normalmidir sizce nedendir
Sumay_61 Sinem053232 magnorm die bi ilaç vermişti bana dr. Ağrı ve kasılma olmasın die 26. Haftamdayım şükür olmadı daha canım druna bir danış istersen telefonla
Asafkivancannesi Sinem053232 şu an aynı durumdayız seninle canım progestan tedavisine başlandı bende burada bekleyeyim senin belirtilerin neler? Benim bebegin karnimda kasılması
Simba Sinem053232 bende 24. Haftalık hamileyim bugün kontrole gittim benimde kasılmalarım var karnım taş gibi oluyor nefes alamıyorum doktora söyledim günde 10 kereye kadar ve düzensizse normal dedi yinede doktoruna bir danış istersen
Sinem053232 Asafkivancannesi bebeğim kımıldıyor falan onda sıkıntı yok ama çoğu zaman kasiklarimda kasılıp kalıyor sıkıyor resmen ilk hamileligimde yaşamamıştım böyle birşey o yüzden endiseliyim
Asafkivancannesi Sinem053232 benim de 2 hamileliğim aynı şekilde kasılmalarım çok oluyor uzanırken iyiyim ama ayağa kalktıgımda karnım kaskati kesiliyor