Neslihannn_022 Kızlar 31 haftalıgız mixovul diye doktorum fitil verdi ve ben iki gecedir kullandığımda gece yarısı kalktığımda çamaşırım ıslak halde acaba suyum mu geliyor yoksa normal mi fitil den ötürü
Kk39 Neslihannn_022 gayet normal fitil eridiği için fazlası akıyor bendede olmuştu attıktan sonra ayağa kalkmayin gece yatarken atın
Neslihannn_022 Kk39 gece kullanıyorum bazen gece yarısı uyanıyorum o ıslaklık beni rahatsız ediyor ve bu gündüz de devam ediyor
Kk39 Neslihannn_022 duru su gibi değil de hafif kremsi bir alıntı gibi geliyor fitil eridiğinde muhtemelen odur