G-akkece91 cnm solda olursa kiz sagda olursa erkek derler. Eksi yiyince kiz tatli yiyince erkek derler ama ben hepsinin tam tersini yasadim😄 bebegim solda ve sürekli eksi yedim. Hatta gecenin 3.de limon aserdim ama oglum olacak. Yani belirtiler yaniltabiliyor. 11 haftalikken doktorum erkek dedi suan 31 haftaligim degismedi halada erkek😊😊