Arkadaşlar ben bugün il dışına doktoruma gittim. Gitmeden önce doktorunuzdan randevunuz olduğuna dair ogünün tarihiyle sizin bilgilerinizi veren bir dilekçe yani evrak atmasını isteyin Watsapp veya mail üzerinden sonra onu valiliğe götürüp onaylatacaksınız onlar size izin belgesi vericek onla da gideceksiniz