Beyzaercan Kızlar 39+2yim ve aşırı idrara gidiyorum acaba bebek kanalamı girdi ? Bide kabızlık çok yaşıyorum
ismer19 Beyzaercan bende 39+6 Çok idrara çıkıyorum nerdeyse 15dk bir tuvalete gidiyorum en son kanaldaydi bebişim tuvalet onunla mı alakalı bilmiyorum canım