Busegulce valla ben 33+1 deyim, bir hafta önce başladı ılık ballı süt inanılmaz iyi geldi, ama sonra işe yaramamaya başladı bende doktorumun önceden yazdığı gaviscon mu ne şurup var ya onu içmeye başladım rahatladım çok şükür. Ejderha gibiydim geceleri