Merhaba benimde şeker yüklemesinde yüksek çıktı sonra diyet verdi doktor 1 hafta uyguladım normale döndü hâlâ diyete devam dedi ama diyet yapmıyorum normal yiyiyorum tatlı falanda tuketiyorum ölçüm yapıyorum 110 120 küsur falan çıkıyo çok şükür benim yüklemeden dolayı bi an yükseldi diye düşünüyorum ama olabilir mi sizcede?