18-19.haftamda ben de yasamistim onu. Ozellikle tuvalete gittikten sonra karnim dusecek gibi acitiyodu, boyle gergin bi aci. Dogrulamiyodum one egik yuruyodum, tabi yataktan kalkarken bagira cagira kalkiyodum. Stresli bi kac gun gecirmistim ondan sonra olmustu. Doktora gittim hemen, biraz rahim gerilmis dedi 100 mg progestan kullandim. Bol istirahat ve yanlara kaynar olmayacak sekilde sicak su torbasi koyabilirsin demisti. Tabi stres en buyuk sebebi. Oyle oyle bi kac gunde gecmisti. Bazen yine oluyor, bu hamilelik uygulamalarindan birinde okumustum. Bag gerilmesi oluyomus. Internetten yazarsaniz cikar. Gebelikte bag gerilmesi diye. Gecmis olsun 🙏🏻