BuketBdk Kızlar bizim 68 günümüz kaldı uygulamaya göre, ama ben 1 haziranda doğum yaparım diye düşünüyorum. Varmı bizim gibi olanlar tanışalım 🧿
Greyy90 BuketBdk 62 kaldı benimde doğumum 8 Haziranı gösteriyor normal istiyorum inşallah herşey yolunda gider 🤲🏻
BuketBdk Yasemn1 kilosu falan nasıl, ben en son 24. Haftada gittim şeker yüklemesi yaptırdık o zaman 750 gramdı. Şimdi çok merak ediyorum doktorumda 32. Haftada görüşelim dedi aradaki randevumu iptal etti. Yakın zaman da gittiniz mi?
hulyadoner BuketBdk Bizimde 67 kaldı aynı şekilde 24 te gittim 730 dedi salgından dolayı gidemedim daha merak ediyorum önümüz Ramazan durumu kilosu herşeyi öğrenip ona göre beklemek istiyorum
Papatya_anne BuketBdk yani orası bir nebze oyle ama yoruluyor insan birde aılem gidecek memlekete tek kalacam gelsınde biraz toparlayalım diyorum
EsraaK BuketBdk Bizimde 63 gün kaldi bugün banada doktor haziran başı dedi ama kaci olur bilmiyorum hayırlısıyla dogarlar inşallah sezeryanmi düşünüyorsun sen
BuketBdk EsraaK benim ilk gebelik, bu zamana kadar hep normal olsun istiyodum ama bu virüs belası yüzünden sezeryan olsun hemen alalım çıkalım istiyorum 😂
EsraaK BuketBdk Benim de ilk gebeligim bende korkuyorum ama nasıl olur o zamana bilemiyorum normal mi sezeryanmi bakalim ozamanada geçer inşallah bu virüs🙏
Busegulce BuketBdk benim son 60 kaldı ama 40 gün sonra gelir gibi hissediyorum sancım oluyor çok baskı yapıyor vajinama çıkacak gibi
Mersongdr BuketBdk ya aynısı bende de var kasiklarim ve rahimin tam üstünden çok vuruyor canım çok acıyor bilgisi olan var mı bu konuda
SedaGnS27 Lema_ aynen bizimde 65 gunumuz kaldı ve 10 haziran görünüyor bakalim gelişimi birazcik önde mayıs sonu olacak gibime geliyor hep 😍