berra227 Hayirli aksamlar guzel anneler. 18 haftalık gebeyim. 18+6 az evvel sag göğsümden seffaf sivi geldi bunu yasayan varmi
_Mother_ berra227 normal bir durum bende de oluyor prolaktin hormonundan dolayı kaynaklanıyor yükseldikçe vücut süt üretiyor göğüsler de gebelikten dolayı kendini ona hazırladığı için bu tür durumlar olabilir bende 17 haftalığım 15 den beri oluyor
636312 berra227 bu çok normal sen sakın sıkma o bebeğin ilk ağız sütü yani tıp dilinde aşı sütüdür çok önemli sen sıkma kendiliğinden 2 3 gün akar az az tabi sütyenin sıkı olmasın biraz gevşek olsun ki süt toparlanabilsin dışarı atmasın aşı sütünü
sevenpolat Normal canım süt toplanıyor daha da fazla gelebilir herkezde değişiyor ama gayet normal bi durum