Slm arkadaşlar hepiniz gibi benimde aklımda milyonlarca soru vardı bu salginda nasıl doğum.yapicam hastanede nasıl.kalicam diye cumartesi günü normal.dogumla kızımı dünyaya getirdim çok şükür rabbim kimseyi korktuğu yere ugratmasin inşallah herkesi sağlıklı sıhhatli yavrusunu kavuştursun sormak istediğiniz varsa cevaplayabilirim