Merveerttrkkk Olan var mı banyodan çıktığımda bıle pis kokuyo ısrar yolu enfeksiyonundan mıkı nasıl geçer başına gelen varmı yardım edın
Sinemin Merveerttrkkk doğal yolla geçirmek istiyorsan idrar yolu enfeksiyonundan büyük ihtimalle bende yaşıyorum çünkü ben genelde maydonozu kaynatıyorum suyunu soğutup temiz bi bezi ıslatıp iç çamaşırımın içine koyuyorum o enfeksiyonu akıtıyor
sevenpolat Doktoruna danış ilaç yazar sana mutlaka, doğal yolar ile geçirmek istiyorsan bol bol su içip yürümen lazım, aşırı bi şekildeyse doktoruma danışmanı öneririm canım.
sevenpolat Merveerttrkkk rica ederim nedemek, evet enfeksiyon varsa ve ileri bi şekildeyse Allah korusun bi zarar olmasın sana veya bebişe o yüzden danışman en mantılı :)