Semayavuz54 Kizlar merhaba hamileligimin 2.ayindayim suana kadar hic bulantim vs olmadi ama iki gundur hem midem yaniyo hem bulantim var hicbisey yemek iatemiyorum ne yapmam lazim geceleri uyuyamiyorum lutfen yardim 🙏
Fatma29 Semayavuz54 Sütü ısıt iç canım ben 30. Haftadayım ve yanmam çok kötü oluyor az önce içtim şükür ki geçti
sevenpolat Mide yanması için soğuk süt içebilirsin rahatlatıyor canım, veya rennie kullanıyorum ben oda hemen geçiriyor su iç bol bol yanma olmaması için olduğu zaman da soğuk yavaş yavaş yudum yudum süt iç iyi geliyor.