Herkese merhaba en son geçen hafta gittiğim doktor a bugün de gittim. Doktor bebeğimin suyunun fazla oldugunu söyledi. Çarşamba günü doğuma alalım ani bebek kayıpları olabiliyorlar bu haftada gebelikten dolayı şekere de meyillisin belki bebek küvezde de kalabilir dedi. Daha 38. Haftayı tamamlamadığımız için ciğer gelişimini sordum. Bugün için sabah 2 doz, akşam 2 doz ciğer geliştirici iğne vurundum. Çarşamba sabahı kısmetse doğumum olacak ama çok endişeliyim dua edin sağlıklı atlatalım kızım ve ben. Sevgiler,🌸