Herkese merhaba anne ve anne adayları malûm virüsten dolayı dışari çıkamıyoruz kontrollere gidemiyorum ben en son 30 haftalıkken gittim ve bebeğimin gelişimini çok merak ediyorum ama sağlık ocağındaki ebe bana sancılanmadığım sürece gitmememi söyledi sizce gideyim mi gitmeyeyim mi fikirleriniz nelerdir siz kontrollere gidebiliyormusunuz ?