Belmaaa fsyhslg 29+4 hala her şeyim eksik karantina var korkuyorum erken gelirse diye de yani zor ve stresli…
edatmr fsyhslg 33+5 bizim de. Eksiklerimizi tamamladık sayılır. Ciciler imiz yıkandı yerleştirildi. Hastane çantamız Bi iki haftaya hazırlanacak. Başkaaa ağırlaşma başladı. Nefes alırken yoruluyorum bazen😐
defnemila fsyhslg çok zooor 🤦🏻♀️ 34+5 ama ultrasona göre 36 haftalık. Erken doğum riskim var. Çok sancım kasılmam oluyor dün geceyi gene acilde geçirdim. Bir an evvel doğsun diyorum ama sonra erken diyorum ne yapacağımı şaşırdım. 30 haftadayken baş geliş dönmüştü şuan makat gelişe geri dönmüş derdi ne anlamıyorum🙄🙄 bir daha dönmesini beklicem…
fsyhslg fsyhslg Belmaaa edatmr defnemila Nehir66 Elons benim de kasılmalarım oluyor ara ara annemler de gelemeyecek gibi görünüyor ne nasıl olacak bakalım hepimiz için kolaylaştırsın Allah inşallah🤲🏻
Deletedmom327 defnemila canım kasılmaları nasıl hissediyorsun? Bende de değişik şeyler oluyor ama kasılma mı sancı mı anlayamıyorum bi türlü?
Busrakb defnemila Ultrasona gore mi hesapliyolar tarihinizi yoksa sat e gore mi? benm de ultrasonda haftasi farkli cikiyor benm de erken dogum riskim var o yuzden kac haftadan hesaplycam sasirdim😁
Elons 32+5 olduk bugün bikac parca eksigimiz var aldiktan sknra kiyafet yika ütüle çanta hazirla faslına gecicez insalllah hayirkisiyla sağlikla hepimiz kucagimiza alalim.insallah miniklerimizi🙏
Deletedmom327 fsyhslg bizde 34 olduk bugün daha hazırlıklara başlamadık bakalım ama stresle geçiyor virüs yüzünden eşimden de ayrıyım maalesef sağlık çalışanı olduğu için ☹️Stresten de uyuyamıyorum
Deletedmom327 fsyhslg amin hepimize arkadaşlar 🙏şu an bütün bebeklerin sağlıkla ve zamanında ailelerine kavuşmalarını diliyorum 🙏🐣🤰
BahaarS Son 32 gün ama geçmek bilmiyor nasıl olacak bilmiyorum hafiften sancılar başladı hareket etmekte zorlanıyorum falan, sağlıkla bi kavuşsak keşke🥺🤰🏻
Gamzee00 fsyhslg 36+1 hiç uyuyamıyorum kasılmalarım arttı ve bebişim vajinama çok baskı yapıyor ittiriyo kafasıyla galiba çıkıcakmış hissi oluşuyo herşeyimiz hazır sadece kızımızı bekliyoruz hayırlısıyla bakalım
Ozgeesin fsyhslg 34+1 az kaldı heyecan dorukta normal de 5 mayıs sezaryen gunum yani 38+4 oluyorum o zaman ama agrın sızın aksilik olursa ay sonu da alabilirim dedi doktorum yani ay sonu da 37+6 oluyorum bakalım hangisi olacak 🤭🥰🥰