Merhaba arkadaşlar. 34+5 haftalık gebeyim,bugünki doktor kontrolünde bebeğin başının 38 hafta ile uyumlu olduğunu söyledi doktorum. Bu nedenle sezaryen taraftarıyım dedi. Onun haricinde kilosu boyu pozisyonu vs her şey normal doğum için uygun. Bu durumu yaşayıp normal doğum yapan arkadaşlar var mı? Israr etmeli miyim normal doğum için..
1.
etöeliy