Merhaba güzel anne adayları sorum çalışan anneler için malum bu virüs hepimizin planını bozdu ben şu anda 28 haftalık hamileyim malum 32 haftayı tamamlayıp doğum parasını almayı dusunuyordum takı virüs çıkana kadar şimdi kalan süreyi doktor bana rapor yazabilirim 1 ay kadar bu konuda bilgisi olan yazabilir mi ?