nurcakir58 Ceruska oha ben 10 ay oldu doğum yapalı gayet iyiyim şuan ikinciye hamileyim yapisdirma yaptılar sadece ayaklarına. Çorap giymediginde ariyi
Minoo01 Ceruska Bu yapı ile alakalı tammamen. Benim 50 gün oldu hala hafif ağrı oluyor arada. Zor topladım. Daha önce apandis ameliyatında bu kadar zorlanmamıştım. Kansızlıkta oldu bende toplamam daha da zor oldu.
Minoo01 Ceruska İşin sırrı bol bol yürümek. Benim uyuşukluğum geçer geçmez yürüdüm. Zor oldu karnımda sanki taş varmış gibi ağrılık oldu. Kalkınca nefesimi kesen bi ağırlık. Ağrıda vardı ama yürüdükçe daha hızlı işliyor süreç.
dilekcy1644 Ceruska normal doğumda hemen geçiyor diyende palavra yani aynı bünyen nasıl karşılarsa ondada dikiş var bundada önemli olan senin nasıl acıyı karşılayacağın
Alpelin Ceruska yok öyle bişey 10 yıl sonra da kalıyormuş ağrısı ila ki oluto ama dayanılmıck gibi değil valla benle aynı gün normal dogum yapan biri benden kötüydü ben çok daha fazla iyiydim 4. Gün hiç mrk etme korkulck bişey yok