Aysema Iyi aksamlar anneler🍀 30 haftalik olduk bugün kizimla. Ilk defa boyle hareket etti endiselendim acikcasi. Sanki icimde bi taraftan diger tarafa kaydi. Snra sanki toplandi gibi oldu. Normalmidir acaba ?
Belmaaa Aysema bana da olmuştu bir kaç kez dediğiniz gibi 29 hafta bence sürekli dönüyor da ben tecrübesiz olduğum için anlamıyorum
Aysema Deletedmom317 En son kontrolumuzde zaten dogum pozisyonu almisti. Iki hafta once gitmistim. Kasılma mı dedim acaba o nasil birsey bilmedigimden🙍
Aysema Zuzum577 Tarif ettigim gibi sizinkide. Ilk defa olunca tedirgin oldum. Allahım acemilik ne zor şey🙈
Belmaaa Aysema bir de benim geceleri ve sabahları yatakta sağa sola dönünce hoppp kayıp geliyor o da 😂😂 hoşuma gidiyor
Sulenurcicekk Normalde benimkide sürekli hareket halindeydi fakat bugün ilk kez hareketleri kısıtlı endişelenmiyor değilim
Aysema Gamzeozdemi Keyiflerine göre takildiklari icin her gun ayni ritimle heraket etmiyorlar. Ben öyle zamanlarda hep konusuyorum karnimi oksuyorum ve hissedip tepki veriyor. Sizde deneyin🍀
Aysema Sulenurcicekk Her bebek o kadar güçlü hareket edemeyebilir sanirim. Önemli olan orada varlığını hissetmek. Günleri günlerini tutmuyor zaten.
Ela2019 Bazen hafif olabiliyor bazen sert hareketler yapabiliyor bende 30 haftalıgım balık gibi kayıp gezebiliyor maşallah hissediyorum🥰
Aysema Ela2019 Demek ki normal sizde de balik gibi kayiyorsa🙈🙈 Tesekkur ederim icim rahatladi en azindan tek degilmisim🍀
Ela2019 Aysema normal tabi canım gecen otururken sarsıldım maşallah nasıl bi tepik attıysa çok mutlu oluyorum ben balık gibi yüzdükçe 🧿
Aysema Belmaaa Insan hissedince inanilmaz mutlu oluyor. Rabbim sağlıkla kucağımıza aldirsin insallah🙏
Aysema Ela2019 Çok teşekkür ederim. Ilk kez olunca ve malum hep evde olduğumuzdan aklıma olmadık şeyler gelmisti. Rahatladim su an😇
Deletedmom327 Aysema bende 34 e girdim yaklaşık 28. Haftadan beri bende bebeğimin hareketlerini o şekilde hissediyorum doktorum normal olduğunu söyledi
Deletedmom327 Aysema bende 34 e girdim yaklaşık 28. Haftadan beri bende bebeğimin hareketlerini o şekilde hissediyorum doktorum normal olduğunu söyledi