30 martta doğumum oldu 38 +1 deydim ilk hafif pembemsi kanamam oluyodu sonra geçti 2 gün sonra tekrar başlamıştı bu sefer kanamamdan sonra sancım başlamıştı bende direk duşa girdim sonra hafif rahatlamıştım ve tekrar sancım başladı 5 dakkada bir geliyodu gece 11 de hastaneye gittim nstye bağladılar ve sancılarımın artmış olduğunu söylediler sancılar sıklaştı gece 4 te suyum geldi açılmam 2 yle başladı 8 e kadar çıktı 8 le doğuma girdim ve canım kızıma kavuştum zor ama güzel herşeye değer 🥰🥰🥰