melindam Destkar Benim Adet Günümde 680 Çıkmıştı Gecikme Olmadan 2 gün sonra 10 bin Üstü Çıkmıştı. Banada Çoğul Olabilir Dediler Ama Tek Gebelik ☺️
Destkar melindam Allah hayırlı evlat eylesin☺️Demek ki çoğul gebeliğin beta ile çok da bir doğru orantısı yok☺️