Kızlar 27+2 hamileyim 2 gündür bebeğimin hareketlerinde azalma var çikolata yiyorum sol tarafa yatıyorum yok tık yok bazen çok bi damar atar gibi hareketi o kdr günlük 1 veya 2 defa oynuyo bu haftalarda normalmi acaba üzülüyorum da bişeymi oldu dye hastaneyede gidemiyorum imkanlar el vermiyo sehir merkezine uzağım biraz