Arkadaslar merhaba, bugun randevuya gittik 25+3 olduk cok sukur. Bebegimin boyu 34 cm kilosu ise 830 gram. Ancak doktor kilosunun az oldugunu, su an 1100 gram olabilecegini soyledi. Bol protegin almami soyledi. Internete baktigimda boy ve kilosu gayet iyi diyordum ben. Hatta detaylida karin bolgesi ve fl degeri 1 hafta onden gidiyordu. Kafasi da 3 gun fln onden gidiyordu. Detaylim uni hastanesinde yapildi. Normal doktorum ozelde bi doktor ve kilo konusuna cok asiri dikkat eden bir kadin. Simdiye kadar toplam 3 kilo almisim her seferinde huna dikkat eder ve beslenme konusunda hep bilgiler verir. Ancak bebek icin kilonun geriden geliyor bu ay icinde yakalamak lazim toparlamak lazim deyince tokat yemise dondum bi an. Bir daha 2 mayisa randevu verdi 1 ay icinde cocuga 750 gram aldiracaksin dedi.