GozdeTemurr Arkadaşlar kızım bugün 39+5 haftalık oldu ama doğuma dair hiçbir belirtimiz yok. Normal doğum istediğim için bekliyoruz fakat epey sabırsızlandık, bir an önce gelsin istiyorum. Ne yapmalıyım🙇
ezgialacasahin GozdeTemurr bende bugün 39+6 ile doğurdum.Extra birşey yapmadım ama oğlumda pek bşyetli değildi gelmeye beni şaşırttı😄🙈
buglembebek GozdeTemurr Valla benim 5 dakika sonra 40 Haftalık oluyor scuat ev temizliği yürüme her şeyi yapıyorum belirti yok fakat göbeğim aşağı indi fark ettim. El mahkum bekliyoruz 🤭🤭🤭
Burakfatma GozdeTemurr canm bende yeni dogum yaptım benim oluşunda gelmeye niyeti yoktu 40+5 de dogum yaptım bol bol yuru ve sicak dus al karnina sıcak suyu vurma bebişe zararli ama vajinal bölgeni sicak suyla yıka ve sguat yap ben bunlari yaptim 2 gun üst üste gece sancilandim
Selinish_ Bende 39+6 da doğurdum 🤣 sabah ağrıyla uyandım akşama kadar ev temizledim sonra hastaneye gidip hemen doğurdum. Hayırlı doğumlar diliyorum 🤣 bol bol uyu canım bu son günlerini çok arayacaksın
GozdeTemurr Selinish_ ay maşallah😊 bende hiç ağrı sızı yok. Devamlı dinleniyorum aslında ama hareketsizlikten mi gelmiyor acaba diye de düşünmüyor değilim😊
Nurselin11 ezgialacasahin herhangi belirtisi var mıydı,doğum başlamadan önce ☺️Bende 39+3 teyim temizlik yapıyorum oturmamaya çalışıyorum ama hiç bişey yok
buglembebek GozdeTemurr çarşamba günü kontrolüm var , çarşambaya kadar doğum başlamazsa Perşembe. Yada cuma cumartesi doğumu kendisi başlatıcakmış..
Hulya27 Bende 39 oldum bugün bekliyoruz bakalım hayırlısı bu Coronado bizi maffetti yürüyüş yapamıyorum çok darandım😔