Kızlar iyi geceler😊 27 mart tarihinde ilk aşılamam oldu test tarihim 9 Nisan son 3 günüm kaldı 😇 ve o günden beri de crinone jel kullanıyorum. Bugun vajina da sızlama gibi bi ağrı başladı. Daha önce jeli kullanıp bunu yaşayan arkadaşlarım var mı? Yoksa acaba yerleşiyor mu deyip belirtilere mi yormalıyım… Heyecan dorukta olunca herşeyi belirtilere yoruyoruz değil mi?
😊 Rabbim isteyen herkesi evladına kavuştursun, kimsenin kucagını boş bırakmasın inşallah ❤️