Kızlar Allah nasip ederse iki ,üç hafta sonra doğumum olacak . Şükür sorunsuz bir şekilde buralara kadar geldik benim sorunum doğumda yanımda kimsenin olamaması ve doğumdan sonra bebeklere nasıl yek bakacağım sorusu beynimi kurcalayıp duruyor 😔Ailem şehir dışında başka kimsem de yok eşim ve ben ikzilere bakabilir miyiz ilk deneyimimiz.