Merhaba 18 haftalik gebeyim ve aşiri derece bel agrim var daha dogrusu kalça ve kuyruk tarafinda ozellikle ayagi kalkinca agrim oluyor bazen bacaklarima da vuruyor doktor magnezyum ilaci verdi ama hala agri var sizde de oluyor mu ya da oldu mu normal mi bilemedim