34+4 bebegim kilosu 2600 boyu 47 cm di en son ben de 15 kilo aldım simdi daha da almaya başladım stresten ikinci gebelik oldugu için sezeryan olucam 30 nisanda gel dedi doktorum 38 haftalıkken son bir kez bakalım bebegim ize dedi sonra alıcaz zaten dedi ama sanki bana zaman geçmiyor durdu ilerlemiyor gibi geliyor bu yuzden çok stres yaptım kendime..