brcaybeliz Kızlar yardımınıza ihtiyacım var 36+2 oldum normal doğum düşünüyorum ama henüz bi doktorum belli bile değil her kontrole farklı doktordayım normal doğum için en iyi doktor tavsiyesi lütfen 😢
esilax size önerebilcegim cok iyi doktor var mardinde kesinlikle tavsiye ediyorum doktor ADEM ÖZDEN en yakin arkadasi benim kendi doktorum istanbulda.
brcaybeliz Devlet hastanesinde yokmu peki ADEM bey muayene ücretleri bayağı uçuk doğumun fiyatırı düyünemiyorum 😕4d ultrasona ona gitmiytik evet çok iyi ama ücret sıkıntı