Yasminsel Bayanlar 35.haftama giriyorum ve 20 gündür evdeyim hareket deseniz sadece ev işleri onun dışında yok😱 Yürüyüş yapamıyoruz malum sebepten evde ne yapabilirim 🤧
BuketBdk Yasminsel bende 30 haftalık hamileyim ve dediğin gibi evde olduğum için ayaklarım şişmeye başladı. Evin içinde bütün odaları turluyorum. Her sabah 10 tur atıyorum. Akşamlarıda yine aynı 10 tur. Dışarı çıkamadığım için en iyi yapabildiğim şey bu oluyor :)
Nisa-Nalbantoglu Yasminsel bende öyleydim ama baktım olacak gibi değil evde yürüyüş youtube videoları ile hareketlerimi artırdım pilates yapıyorum sürekli pilates topunu da kullanarak hareket yapıyorum yoga squat aklına ne gelirse yap esnetmeye çalış kendini:)
Denizkaplan Yasminsel ben sabah erken kalkıyorum suan esım evde oldugu ıcın 8gıbı oglum onunla beraber uyuyor haftada uc kez dısarda yuruyorum maskelı bsekılde zaten kımse olmuyor uc haftadır evdeyım ve 2kılo bırden almısım cok moralım bozuk
Yasminsel Denizkaplan BuketBdk yürümeye yürümeye hantallastım hiç hareket etmek istemiyorum resmen ya 🤦🏼♀️
Denizkaplan Nisa-Nalbantoglu sguat kac hafyadan sonra yapılıyor bgun yaparken kasıklarıma agrı gırdı sonra korktum bıraktım sızdedw okuyomu
Nisa-Nalbantoglu Denizkaplan geçen gün Dr.banu çiftçi canlı yayın yaptı orda squat gösterdiler her zaman yapılabilir dediler bende onlar deyince başladım normalde 36da başlayacaktım. Henüz 33+4deyim. Herhangi bi ağrı yapmadı ama çok eğilmeden yavaşça yap istersen veya haftanı bekle:)
Mekamu Yaşadığınız yerler çok işlek değilse bence yürüyüş için en azından 2günde bir çıkmaya çalışın. Yürüyüş gerçekten çok iyi geliyor. İşlekse de maskeyle çıkın.
Busra221 Yasminsel valla ben evde öğlen yarım saat Aksam yarım saat olmak üzere 1 saat evde koridorda tempolu yürüyorum yapcak bişey yok koridor alanın müsaitse yürü canım
BuketBdk Ben yarın biraz yürüycem dışarıda, maskemi taktığım sürece bir sorun olucağını sanmıyorum çok bunaldım çünkü.