aLmisMomS Merhaba hanımlar Gümüş göğüs koruyucu kullanıp memnun kalan var mı çokta gerekli bir şey mi peki? 28 haftalık hamileyim acaba almalı mıyım bir kaç yerde doğumdan önce de kullanılmalı diye okumuştum da acaba tavsiyelerini paylaşacak anneler var mı?🙂
Denizkaplan aLmisMomS ben kullanamadm oglumda ama sılıkon meme ucu kullanmak zorunda kaldgm ıcın yara olmadı gorumcem kullandı gumus kapaktan cok memnun kaldı hatta 3gun takmamıs nasılsa bsey olmuyor due hemen yara olmus cok pahalı bu krızde herseyden vazgecmek zorunda kalıyor ınsan ama kremlerde cok ucuz degıl yara acısıda memeyı bıraktıran anneler bılıyorum
Babies16 aLmisMomS her postta yaziyrm. Ben silikon uc aldim son haftalar hep zeytin yagi surup uclari takip oyle yattim.dogumdan sornada bi hafta devam ettim emzirirken cikardim onun hairicinde yaglayip uclari taktim.hep yumusak ve nemli oldugu icin hic yara olmadi.ustelik hic gogus ucum yoktu. 10 liraya aldim yetti
Ozgeesin aLmisMomS bence gerekli değil ben ilk cocugum da almadım simdi de almayı düşünmüyorum. Göğüs ucu kremi aldım 55 TL önceden de kullandım cok faydasını gördüm simdi yine ondan aldım göğüs pedi yeterli oluyor 30 liraya aldık kocaman kutu icinde bir sürü var yanı sıra zeytinyağı sürerek de destekleyebiliriz şu kriz de insan bisey alırken düsünüyor valla kuzum
Kk39 Babies16 göğüs ucu ile nekadar emzirdiniz bir de sizin kendi göğüs uçunuz emzirdikçe ciktimi bende de aynı durum mevcutta
aLmisMomS Ozgeesin kesinlikle öyle ama gerekli gerekliliği düşünüyor insan. Emzirmeyi çok istiyorum ama böyle bir durumda krem sürüp de olmaz bebek kimyasal yutmasın ay uf
Buse0911 aLmisMomS canm bende cpk arastrdim dogjmdan bir hafta once takiliormus ve kullannan herkez cok memnun hic yara olmadan geciren var gumus sayesinde
Arzutlc Yeni doğum yapmış biri olarak gümüşü değil ama silikon kalkanları kullandım aventin o kadar rahatlattılarki anlatamam kesinlikle herkese tavsiye ediyorum inşallah emerler inşallah acımaz :)
Gunesinponcikannesi aLmisMomS bununla ilgili bi konu açmıştım yazan bir kişi olmuş göğüs ucu olmadığı için kullanmış gece yatarken de çıkarmadım memnun kaldım demişti ama bence gerek yok hem çok pahalı hemde gereksiz bi şey
aLmisMomS Ozgeesin göğüs ucuyla alakalı bir durum değil şuanda 27 haftalık hamileyim öncesinde kullanmak için ya da sonrasnda yara olmaması için
Kk39 aLmisMomS yara olmadan alma bence belkide yara olmiycak rahat rahat emziriceksin olursada kargo ile 2 güne gelir zaten acele etme ucuz değiller ki bulunsun diye alıp kenara koyalım
Babies16 Kk39 emzirirken gogus ucunu hic takmadim. Cikarttim emzirme bitince yaglayip tekrar taktim.1 hafta kadar sonr aalisti zaten. Gogus ucum ciksin diye youtube da enjektorlu yontem va ronu yaptim memeyi agzina verecehim zaman. Onada 1 haftada flm alismisti sanirim