Goncukkk niye saymalıyız ki ?
bende 6 aylığım ama hiç saymıyorum cunku bizim nasıl günümuz günümüze tutmuyorsa bebeğinde tutmuyor, uyudukları zaman oluyor oynamadiklari zaman oluyor yanı bunu hareketlere bağlamamak bence cok dogru olmaz hatta saymak bence çoğunun psikolojisini bile bozar dün cok hareketliydi bugün niye az gibisine. Ayrıca saymak icin sakince oturmak yada uzanmak lazım. Onuda her iki saatte yapamayız ki gün içinde hareketli oluyoruz çoğu zaman. Yanı siz saymak istiyorsanız sayın ama inanın gerek yok:)