Deletedmom124 Uykuclimon ne zaman hayirlisindan gelsin inşallah happy kısa te görüşürüz yakalarım orada da seni leymunlarindan tanırım nerede olsan seni 😆😆😆 kaçamazsın benden
Deletedmom317 Deletedmom124 benide çağırdıda sezaryen için gün vercek. 37 de gel dedi cnm ondan sordum
Deletedmom124 Deletedmom317 hadi ya sen gidene kadar tüm hazırlığını bitir o zaman ne güzel istediğin gibi olacak kafan rahat etmiştir gün de verse daha iyi olurdu da işte kısmet az daha sabır
Deletedmom124 Uykuclimon ayyy az kalmış darısı başıma inşallah sağlıkla gelsin hayirlisindan dogurursun inşallah 🤲🤲