Merhaba anneler;
en son acaba bende buraya yazabilecek miyim Doğum hikayemi diyordum ve sonunda oldu. Benim hikayem şöyle başladı benim hiç yalancı sancım mide yanmalarım olmadı. 37. Haftamdan itibaren yavaş yavaş sancılarım olmaya başladı ama 5 6 saatte bir adet sancısı gibi arası çok uzun 39. Haftama geldiğimde sancılarımın şiddeti ayni ama süresi kısaldı. Bizde eşimle bi gidip baktıralım dedik (virüs dolayısıyla hastanelere Gerekmedikçe gitmeme kararı almıştık) gittiğimiz de muayene oldum ve sancım yok açılmam yok ama suyumun gelmiş olduğunu öğrendik.(suyum damla damla geldiği için ben hiç anlamamıştım geldiğini) Beni direk o akşam yatırdılar. Gece boyunca suni sancı verdiler ve sabah açılmam 4 cm oldu. ( allah kimseye suni sancıyla Doğum yaptırtmasın) sabah 9 gibi açılmam 5 cm oldu ve kendi Doğum sancım geldi böylelikle 10 cm e kadar açıklığım oldu, bu seferde oğlum yukarda kaldığı için ıkınmam gelmedi sancının en fazla olduğu anda beni ıkınmaya zorladılar ve çocuk asagıya inmiş oldu bunu 10 dakika yaptım yatakta sonra 10 dakika da masa da yaptım ve oğluma kavuştum. Benim bu 2. Normal Doğumum, birde kızım var 4 yaşında, bu Doğumum da en zor en kötü kısım ıkınmaya kendimi zorlamak oldu ( o an da sancının en yüksek halinde doktor eliyle oğlumu asagıya indirmeye çalışıyordu dayanılması güç bi hal alıyordu ) bide suni sancı Allah’a kurban olim onun verdiği sancıların arasında resmen anne dinlensin diye mola payı var ama suni sancı da o yok sürekli çekiyorsun. Bunlar dışında ıkınma olduğu an 10 dakika içinde Doğumum gerçekleşti 😍 allah Doğum yapacak olan herkesin yar ve yardımcısı olsun