Zmyra Arkadaşlar şdrar tahlilimde eritrosit çok yüksek çıktı sebebini bilen başına gelen var mı ? İdrarımda görünürde bi kan yok. Endişeliyim !
seda1anne Zmyra hamilelikte bazı değerler yüksek çıkabilirmiş benimde 27 çıktı , ağrın yoksa sıkıntı yapma bol su iç dedi doktorum .