Oda termometresi kesinlikle gerekli kizlar.
Bebegin bulundugu ortam sicakliginin 24u gecmesi onerilmiyor. Benim evim cok sicak, bebegim yazin dogcak termometre aldim simdiden 24 oluyor gunduzleri.
Cok sicak olursa ilerleyen donemlerde vantilator ya da klima almayi dusunuyoruz.