Busrasalt Kızlar 24+3 üm bebeğim karnımın aşağı kısmında ve kasıklarımda orda hareket ediyor normal mi???
ElifOncul Busrasalt benim de 19+2 oyle hatta agri sanci gibi hissediyorum heralde ayaklari asagi donuk olabilir diyorlar
Gunesinponcikannesi Busrasalt muhtemelen ayaklarını oraya getirmiş ayakları en çok hareket eden yer olduğundan dolayı normal 😊 sancın yoksa korkma
Glcnazz10 Busrasalt canım ben 26+5 haftaligim halen bazen kasıklarmda hissediyorum afedrsnz bazen alt taraftan bile hissediyorum baskı yapıo gbi
yagizimm Glcnazz10 aynisi bende oluo canim doktoruma sordum ayaklarini oraya dondurunce baski olur dedi
Merbe61 Busrasalt benimde kasıklarıma indi daha önce göbek delıgımde oluyordu ılı gundur Boyle bende kortum ama arstıedım biraz bebek hareket edıyormus ınebılıyormus yıne cıkar dedıler