Nehir66 MeryemEnes1 aleyküm selam canım 🙋♀️ Ablam çatlatma iğnesi kullandı o ay içinde hamile kaldı 🥰
MeryemEnes1 Nehir66 acaba ablanız adete yakın çok su gıbı bısey gelıyormuydu?bırde ben her adetden once lekelenme olurdu ıkı gun ardından adet oluyordum ama bu ay hıç biri olmadı ama aşırı su gıbı bısey gelıyordu adetımden ıkı gun geçti
Nehir66 MeryemEnes1 sorayım canım 1 dakkaya yazarım 🥰test yaptınız mı peki ablam adete 1 gün kala test yaptı pozitif çıktı 🥰keşke sizde bi test yapsanız 2 gün geçmiş inş hamilesinizdir 🥰
MeryemEnes1 Nehir66 İnşallah adetden once yaptım ama sabah erken yapmadım ogle saatlerınde yaptım çay çok ıcmıştım çıkmadı her halde o yuzden
Nehir66 MeryemEnes1 ablam sabah yapmıştı 🥰sordum ablama akıntısı olmuş beyaz jel gibi ama ondan mı oldu bilmiyorum dedi🥰sabah bi yapın inş hamilesinizdir diye düşünüyorum
MeryemEnes1 Nehir66 İnşallah bende oyle dusunuyorum hıç boyle olmamıştı yanı lekelenmemde olmadı adetde olmadım hem hıc gecıkmezdımde 3gun sonra doktora gıdıcem zaten İnşallah hamıleyımdır 🤲