Hknoznr_ Selam arkadaşlar çok heyecan yaptığım için hemen kontrole gitmek istiyorum 6.hafta kese kontrolüm oldu beni kalp atışı için 8.hafta çağırdı şuan 7.haftadayım ama içim durmuyor sizler hangi aralıkla gittiniz doktora🧐
Seherrr Slm canım ben 5 haftalık hamileyken gidip keseyi görmüştüm 7 haftalıkken bebeğimi görüp kalp atışını dinledik çok şükür bir ay sonra gel demişti doktorum haftaya ense burun ölçümleri ile ikili tarama yapılacak kısmetse 😊
Hknoznr_ Seherrr bugün bir korkum var sanki bir önceki bebeğim düştü çok kasık ağrım oluyodu onda bunu pek hissetmiyorum hafif sancılarım oluyo acaba diyorum hep 🤧
Seherrr Hknoznr_ iyi düşün iyi olsun canım ben 2 kere gittim her gittiğimde tedirgindim haftaya gideceğim bende korkuyorum ya birşey olursa ya ters giden birşey varsa diye elimizde değil farkındayım ama bu tedirginlik hamılelıgımızın sonuna kadar devam edecek galiba 😊 rabbim sağlıkla kavuştursun bebeklerimizi inşallah
Hknoznr_ Seherrr öyle vallahi hormonlarda böyle tedirgin yapıyormuş arada gün günü tutmuyor işte iğne ilaç kullanıyorsun dimi