MeltemNermin Bebegimde orta derecede bobrek buyumesi ve mesane arkasındaki kistik bir durumdan dolayi amniyosentez istediler ama 23 haftalik olduk boyle bir riske girmek istemedim kabul etmedim. Yerimde olsanız ne yapardınız?
Esraesraa Bende akciğer kistinden 19 haftalık bebeğimi kaybettm eğer maddi durumun iyiyse istanbulda prof dr cihat şen bu doktora git türkiyenin perinatalog baskanı kurucusu ben geç kalmıştım anne karnında müdahale eden bir doktor