Kızlar 37+4 iki gün önce nst de sancım var kasılmam çıktı. Bebek rahmin üzerindeymiş doktor böyle giderse açılman olur demişti. Ama inanılmaz derecede ağrım oluyo sizce normal mi? Sancım çok nadir arada bi oluyo. Ağrıya dayanamıyorum bi süre sonra kendiliğinden geçiyo adet ağrısı gibi